loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 60 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

 

من احساساتی تورو باور کردم
میدونی عاشقتم نگو عادت کردم
با وجودت زندم همه دنیای منی
میدونی دیوونتم حرف رفتن میزنی
تو یه بی احساسی خودمم میدونم
ولی باز به پای تو میمونم
واسه احساسی که تو قلبم هست من ازت ممنونم
من ازت ممنونم
وقتی چشماتو میبینم هیچی از خدا نمیخوام
یه جوری عاشقم کردی حس میکنم که رو ابرام
وقتی چشماتو میبینم هیچی از خدا نمیخوام
یه جوری عاشقم کردی حس میکنم که رو ابرام

میدونی عاشق اون لبهاتم
قهر کن عاشق اون قهراتم
لحظه ای غم به دلت راه نده
تا ته دنیا خودم باهاتم
رنگ موهای تورو کی داره
مهربونی از چشات میباره
این روزا خواب به چشمام نمیاد
آخه فکر تو مگه میزاره   میزاره
وقتی چشماتو میبینم هیچی از خدا نمیخوام
یه جوری.عاشقم کردی حس میکنم که رو ابرام
وقتی چشماتو میبینم هیچی از خدا نمیخوام
یه جوری عاشقم کردی حس میکنم که رو ابرام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 443
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,643
  • بازدید ماه : 1,643
  • بازدید سال : 71,693
  • بازدید کلی : 530,816
  • کدهای اختصاصی