loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 2282 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

http://avazema.com/wp-content/uploads/2015/01/khodet-baawsh-homa.jpg

 

از این روزا که بگذریم دوباره آفتاب در میاد

دوباره باد لای موهات،

از این روزا که رد بشیم دستم تو دست توئه

دوباره باز آغوش باز

تو همونی که هستی برای من بهترین دنیاس

عوض نشو و مثه من نشو 

تو همیشه خودت باش

آخه تو همین جور که هستی

برای من بهترین دنیاس

من قلبم پر از درد شده

تو همیشه خودت باش

تو همیشه خودت باش

همیشه خودت باش…

این روزا میرن،میمونیم من و تو و دنیامون

بذار بمونیم ما کنار هم،دوباره خوب میشه روزامون

تا دستای تو، تو دستم باشه دیگه چیزی نمیخوام

بذار برن و برن این روزا

نخواه هم رنگ مردم بشی،سیاه بهت نمیاد

رنگ تو نیست جز سبز براق

نخواه سردی زمستون بشی، سرما بهت نمیاد

تن تو نیست جز گرمای آفتاب

تو همونی که هستی برای من بهترین دنیاس

عوض نشو و مثه من نشو

تو همیشه خودت باش

آخه تو همین جوری که هستی برای من بهترین دنیاس

من قلبم پر درد شده

تو همیشه خودت باش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 760
  • بازدید سال : 70,810
  • بازدید کلی : 529,933
  • کدهای اختصاصی