loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 57 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Majid-Rostami-Baroone-Asheghi.jpg

 

بی تو دلتنگم عشقم آروم ندارم هرجا میرم لبخند تو یادم میارم
تمومه خاطراته تو تویه رویامه هرجا باشم عشقه تو تویه دنیامه
عشقم دله من واسه تو هرجا بری پر میزنه
اگه هرجا خودت بودی بدون اونجام
هیشکی مثه من واسه تو حرف دلشو نمیگه
اگه هر وقت دلت تنگ شد بدون تنهام
عشقم دیگه دلتنگیت داره جونمو میگیره
نمیدونم چرا اینجوری بی رحمه
هرچی که بهش میگم تبه عشقتو تو سرمه
اصا هیچ جوری حالیش نیست نمیفهمه , نمیفهمه
***
کی میشه منو از تنهایی دراری مثه بارونه عاشقی برام بباری
منو تو آغوشت بگیری جون بگیرم باز دیگه حتی تویه خوابم من نمیرم باز
عشقم دله من واسه تو هرجا بری پر میزنه
اگه هرجا خودت بودی بدون اونجام
هیشکی مثه من واسه تو حرف دلشو نمیگه
اگه هر وقت دلت تنگ شد بدون تنهام
عشقم دیگه دلتنگیت داره جونمو میگیره
نمیدونم چرا اینجوری بی رحمه
هرچی که بهش میگم تبه عشقتو تو سرمه
اصا هیچ جوری حالیش نیست نمیفهمه , نمیفهمه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,120
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,320
  • بازدید ماه : 3,320
  • بازدید سال : 73,370
  • بازدید کلی : 532,493
  • کدهای اختصاصی