loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 1042 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

 

همیشه از خدا میخوام حسم بهت عوض نشه

هر وقت پرسیدی بهت بگم همین روزا آخرشه
همیشه از خدا میخوام برگرده روزام به عقب

چقد خدا خدا کنم برای داشتنت یه شب

هنوز تو خاطر منی گرچه دلم ازت شکست

گرچه تو رفتی اما باز دلم به پای تو نشست

حرفام حدیث و طعنه هات به جای تو مونده برام

به جز همین کنایه ها من از تو هیچی نمیخوام

***

چرا باور کردی به سر زدی تو هر لافی

شده کار این دل همش گوشه گیری خیال بافی

واسه فراموش کردنت بگو هنوز مونده راهی

چه غروری داشت این مرد تو بودن خدایی

چرا هر جایی که ما خوردیم زمین پا نشدیم

آخر قصه رسید و من و تو ما نشدیم

دلی که شکست و غروری که ساده له شد

دفتر شعرهامو باد برد و یه شهر عاشقت شد

روبراهم روبراهی که به تو تهش برسه

حالم این روزا یه جور دنیای پر استرسه

دلم این روزا غریست یراتو یه بی نشونه

حتی بارون دیگه منو به خیابونا نمیکشونه

***

همیشه از خدا میخوام اسمت بمونه رو لبام

به جز خیال چشم تو چیزی ندارم تو شبام

همش یه گوشه ی اتاق تو فکر چشمات میشینم

تموم اون روزا رو باز جلوی چشمام میبینم

هنوز تو خاطر منی گرچه دلم ازت شکست

گرچه تو رفتی اما باز دلم به پای تو نشست

حرفام حدیث و طعنه هات به جای تو مونده برام

به جز همین کنایه ها من از تو هیچی نمیخوام

***

توهمون آدم پر احساس هنوزهستی یا نه؟
پای حرفات وعده هات قولات نشستی یا نه؟

کاش بودی کنارم این دل یکم آروم میشد

شایدم تو خوشیا غرق شادی مستی یا نه؟

تو دلم رو دزدیدی بدون این که خواسته باشی

گفتن احساسم بهت حالا شده پاش ناشی

به عطرت آلوده بودم تو نفسهام پخش بود

واسه من لحن صدات قرص آرام بخش بود

من پر از فکر و خیال با تو واسه آینده بودم

واسه تو از خودم حتی دیگه دل کنده بودم

اگه بودی خنده هات نفس میداد به این تابوت

آخرش این نمیشد یکی بود یکی نابود


 

 

 

 

 










مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 719
  • بازدید ماه : 719
  • بازدید سال : 70,769
  • بازدید کلی : 529,892
  • کدهای اختصاصی