loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

 

گفتی به من دوست دارم

حرفت و باورم نشد

من که دروغای تو رو

خوب میدونستم

مگه نه؟

خبال میکردی نتونم

تنهایی بی تو بمونم

میسوزی وقتی میبینی

که من تونستم

مگه نه؟
حدس میزدم

از اولش کارم به اینجا بکشه

حدس میزدمکه یه روزی رفاقتم سرت نشه

حدس میزدم

از اولش کارم به اینجا بکشه

حدس میزدمکه یه روزی رفاقتم سرت نشه

با اینکه میشکنی دل و

با این که بی معرفتی

گفتم که دوست ندارم

اما تو باورت نشه

با اینکه میشکنی دل و

با این که بی معرفتی

گفتم که دوست ندارم

اما تو باورت نشه

***

گفتی به من دوست دارم

حرفت و باورم نشد

من که دروغای تو رو

خوب میدونستم

مگه نه؟

خبال میکردی نتونم

تنهایی بی تو بمونم

میسوزی وقتی میبینی

که من تونستم

مگه نه؟
حدس میزدم

از اولش کارم به اینجا بکشه

حدس میزدمکه یه روزی رفاقتم سرت نشه

حدس میزدم

از اولش کارم به اینجا بکشه

حدس میزدمکه یه روزی رفاقتم سرت نشه

با اینکه میشکنی دل و

با این که بی معرفتی

گفتم که دوست ندارم

اما تو باورت نشه

با اینکه میشکنی دل و

با این که بی معرفتی

گفتم که دوست ندارم

اما تو باورت نشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,124
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,324
  • بازدید ماه : 2,324
  • بازدید سال : 72,374
  • بازدید کلی : 531,497
  • کدهای اختصاصی