loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Amir-Azimi-Rafti.jpg

 

من تنها رو به کمدت نشستم بو میکشم تمامت را با چشمه بستم
تا حس کنم تو را که درگیره توام تو نیستی من چرا از تو نمیبرم
تا حس کنم تو را که درگیر توام تو نیستی من چرا از تو نمیبرم
رفتی بگو رفتی تو رفتی بر نمیگردی از تو فقط مونده یه دنیا عشقو دلتنگی
رفتی بگو رفتی تو رفتی بر نمیگردی
از تو فقط مونده یه دنیا عشقو دلتنگی
***
آنقدر گشتم تا عطرتو پیدا کردم از تو من دور شدم تا تورو پیدا کردم
خاطراتت با من موندو ویرونم کرد رفته بودم اما دل پشیمونم کرد
رفتنت پر رنگه مثه تنهایی هام زندگی کن با من زندگیمو میخوام
رفتی بگو رفتی تو رفتی بر نمیگردی از تو فقط مونده یه دنیا عشقو دلتنگی
رفتی بگو رفتی تو رفتی بر نمیگردی
از تو فقط مونده یه دنیا عشقو دلتنگی
من تنها رو به کمدت نشستم
بو میکشم تمامت را با چشمه بستم
تا حس کنم تو را که درگیره توام
تو نیستی من چرا از تو نمیبرم
تا حس کنم تو را که درگیر توام
تو نیستی من چرا از تو نمیبرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,891
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,091
  • بازدید ماه : 3,091
  • بازدید سال : 73,141
  • بازدید کلی : 532,264
  • کدهای اختصاصی