loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 108 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Pouya-Bayati-Ye-Nafar.jpg

 

هیشکی اینجا حاله منه تنها رو نمیدونه منه احساساتیه دیوونه
تو دلم ریختم غمه دنیا رو دلم از دنیایه خودم خونه
خستم از خوابای پریشونو شبو دلتنگی خستم از تکرار هر آهنگی
که یادم میندازه چقد تنهام وسط این آدمای سنگی , منو تنها گذاشت
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه , منو تنها گذاشت
***
منو اون رویایی که رنگش رفته و پژمرده منمو قلبی که ترک خورده
منمو دلشوره و بی تابی یه نفر آرامشمو برده
یه نفر که نیستی و نبودش خیلی واسم درده
قفسم تنگه نفسم سرده
به همین بغضی که خفم کرده میدونستم که برنمیگرده , منو تنها گذاشت
کوهم اما لک زده روحم , واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه
کوهم اما لک زده روحم
واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست
تا قیامت هم نفسم باشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,650
  • بازدید ماه : 1,650
  • بازدید سال : 71,700
  • بازدید کلی : 530,823
  • کدهای اختصاصی