loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Mohammad-Mahdi-Hamian-Khaleghe-Dovom-Madar.jpg

 

تو خودت دنباله چی میگردی آرزوهات یکی یکی مردن
گلایه سرخه لایه قرآنت همشون دونه دونه پژمردن
نه رمق داری واسه خندیدن نه چشات بیخیاله بارونه
ولی هر وقت میبینمت مادر خنده رویه لبات فراوونه
زنه روزایه سختمون بودی از خودت هم بریدی و ساختی
تو چشام زل بزن خودت رو ببین تو جوونیتو پای من باختی
دستاتو رو سرم بذار تا من دوباره حس کنم دلم قرصه
آخه هیچکس به جز تو حاله منو روزی صد مرتبه نمیپرسه
خالیه جای تار مویه سیات لای برفایه یخ زده رو سرت
تو نباشی میخوام نباشه کسی کاشکی پیش مرگ تو بشه پسرت
***
خالق دوم منی مادر رد پای خدا رو دستاته
زیر پاهای تو بهشت کمه تو کنار خود خدا جاته
دستاتو رو سرم بذار تا من دوباره حس کنم دلم قرصه
آخه هیچکس به جز تو حاله منو روزی صد مرتبه نمیپرسه
خالیه جای تار مویه سیات لای برفایه یخ زده رو سرت
تو نباشی میخوام نباشه کسی کاشکی پیش مرگ تو بشه پسرت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,102
  • بازدید ماه : 5,656
  • بازدید سال : 75,706
  • بازدید کلی : 534,829
  • کدهای اختصاصی