loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 75 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Paraham-Ebrahimi.jpg

 

این روزا که عاشقی تنها یه افسانه ست عاشقه یه روزه هم فتو فراوونه
تویه این دنیایی که عاشقی کمرنگ شد کی آخه مثله من از عشقه تو داغونه
تو واسم یه دونه ای تمومه دنیامی تویه راه عشقه تو مثله یه سربازم
وقتی خواستی بدونی چقدر دوست دارم تو فقط اشاره کن جونمو میبازم
تو فقط اشاره کن جونمو میبازم
خودمو به خاطر تو میزنم به آب و آتیش حیفه قدرمو ندونی من که عاشقم خداییش
تنها آرزوم تو هستی که بذاری دست رو دستم با همه بد قلقیات تا ته خط با تو هستم
***
این روزا که زندگی شبیه یک جنگه واسه پیروزی دلم فقط تورو داره
ش و روزم تویی و خوابو خیالم تو باورم کن که دلم خیلی گرفتاره
به تو مینازمو از عشقه تو مغرورم سرتر از معشوقه های همه دنیامی
با نگاهت زیرو رو میشه دله عاشق عشقه رویایی من آخره رویایی
عشقه رویایی من آخره رویایی
خودمو به خاطر تو میزنم به آب و آتیش
حیفه قدرمو ندونی من که عاشقم خداییش
تنها آرزوم تو هستی که بذاری دست رو دستم
با همه بد قلقیات تا ته خط با تو هستم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1394/02/08 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

سلام. ممنونم از مطالب عالی وبت .

اگه دوست داری که بازدیدت و رتبه سایتت تو الکسا بالا بره و درامود خوبی هم داشته باشی به سایتی که برات گذاشتم بورو.
پاسخ : mer30


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,065
  • بازدید ماه : 5,619
  • بازدید سال : 75,669
  • بازدید کلی : 534,792
  • کدهای اختصاصی