loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/02/3%20Berar%20Band%20-%20I%20Love%20You.jpg

 

من عاشقتم همیشه هستم با تو
دستامو بگیر که من هم دستم با تو
که قسم به نگات تو عشق منی تو عشق منی
هرجا که بری با تو گل ها وا میشن
دریا با موجاش تو چشمای تو جا میشن
به جون خودت که همه چیزه منه
یه شب نباشی کار این دل دیگه تمومه
میدونم بی تو تمومه کارم بذار ازت نفس بگیرم
من از تو جون میگیرم نذار تو این قفس بمیرم
بی تو مثل بیابون تب میکنم حتما میمیرم
بارون شو عشقتو ببارون رو تنه تشنه ی اسیرم

***

من عاشقتم همیشه هستم با تو
دستامو بگیر که من هم دستم با تو
که قسم به نگات تو عشق منی تو عشق منی
هرجا که بری با تو گل ها وا میشن
دریا با موجاش تو چشمای تو جا میشن
به جون خودت که همه چیزه منه
یه شب نباشی کار این دل دیگه تمومه
میدونم بی تو تمومه کارم بذار ازت نفس بگیرم
من از تو جون میگیرم نذار تو این قفس بمیرم
بی تو مثل بیابون تب میکنم حتما میمیرم
بارون شو عشقتو ببارون رو تنه تشنه ی اسیرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,894
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,094
  • بازدید ماه : 3,094
  • بازدید سال : 73,144
  • بازدید کلی : 532,267
  • کدهای اختصاصی