loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 168 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Navid-Rasti-Tazmin.jpg

 

نمیتونم که تضمین بدم معمولی باشه رابطمون
عشقو نمیشه پیش بینی کرد این حقیقت داره تو بدون
مدتهاست که نمیتونم من به کسه دیگه ای فک کنم
این همون عشقه که میگفتم به این حس نمیشه شک کنم
میخوام ببینمت با تو خلوت کنم بگم دوست دارم با تو صحبت کنم
میخوام باور کنی اوجه احسامو به تو تقدیم کنم احساس خاصمو
***
عشق اگه عشق باشه دیگه تووش منطق نیست
اون که منطق داره عشقه من عاشق نیست
اون که منطق داره عشقه من عاشق نیست
میخوام ببینمت با تو خلوت کنم
بگم دوست دارم با تو صحبت کنم
میخوام باور کنی اوجه احسامو
به تو تقدیم کنم احساس خاصمو
نمیتونم که تضمین بدم معمولی باشه رابطمون
عشقو نمیشه پیش بینی کرد این حقیقت داره تو بدون
مدتهاست که نمیتونم من به کسه دیگه ای فک کنم
این همون عشقه که میگفتم به این حس نمیشه شک کنم
میخوام ببینمت با تو خلوت کنم بگم دوست دارم با تو صحبت کنم
میخوام باور کنی اوجه احسامو به تو تقدیم کنم احساس خاصمو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,506
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,706
  • بازدید ماه : 2,706
  • بازدید سال : 72,756
  • بازدید کلی : 531,879
  • کدهای اختصاصی