loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 261 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (7)

 

متن آهنگ محسن چاوشی دیگه دوستم نداره:

اصلا نمیتونم از کاراش سر در بیارم
زنگ میزنه بهم میگه دیگه دوست ندارم
حالم بده حال من ِ اما براش مهم نیست
من که یه بارم نشده براش کم بزارم
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره

***

چیزی تو دلش نیست اما هی منو بهم میریزه
خیلی ازش ناراحتم اما برام عزیزه
بهتره که به دل نگیرم لج بازیاشو
کاش برگرده تا یه نفر پُر نکرده جاشو

دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره

_____________________________

 

متن آهنگ سینا حجازی بذار بگن:

 

 

برات آواز میخونم مردم میگن دیوونم
مردم که تورو ندیدن آخ که مگه میدونن

 

هوات مثه بهاره
چشات ترانه داره
تا تو به  شب نخندی غصه داره ستاره
بارون ِ دونه دونه
به من میگن دیوونه
ببار روی دردام
کی دردمو میدونه
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..

***

تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود

 

تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود

 

***

عاشقی یجور مریضیه
بخدا یجور ناپرهیزیه
عاشق دیوونست بیماره
عاشق مریض ِ خداست آره
دیوونمو دیوونگیمو دوست دارم
دیوونستو دیوونگیشو دوست دارم
عاقلا با عقل ِ هم حال کنید
میخوام دیوونه باشم
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..

***

تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود

 تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود

______________________________________________

 

متن آهنگ مرتضا پاشایی قلبم رو تکراره:

 

 

قلبم رو تکراره..
همیشه دوست داره..

 

***

 

دست ِ من نیست هر روز میگم دوست دارم
دست ِ هر روزه امروز میگم دوست دارم
با تو دلم خوشه هرچی میخواد بشه
یه نفر عشقتو همیشه یادشـــه

***

 

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه

 

***

 

دست من نیست هر بار میگم دوست دارم
این همه با اصرار میگم دوست دارم
حال ِ دلم بده دلمو پس نده
میدونم خودم چی سرم اومده

***

 

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه

_______________________________________

 

متن آهنگ مقدس شهرام شکوهی:

 

 

میبینمتو دردامو یادم میره
داره تب ِ تو تن ِ منم میگیره
حرفای این و اون واسم بی تاثیره
زندگیم فدات
میمیرم برات
مقدسی برام
همه کسی برام
کاری کردی که از تنهاییام برم
چشماتو حلقه کن دور و بر نگام
بزار عشقتو بیشتر ازاین بخوام

 

 ***

 

با تو همه چی اون میشه که من میخوام
با تو توو بهترین نقطه ی این دنیام
چه خوبه که اینجا کنار تو تنهام
زندگیم فدات
میمیرم برات
مقدسی برام
همه کسی برام
کاری کردی که از تنهاییام برم
چشماتو حلقه کن دور و بر نگام
بزار که عشقتو بیشتر ازاین بخوام

 

 ***

مقدسی برام
همه کسی برام
کاری کردی که از تنهاییام برم
چشماتو حلقه کن دور و بر نگام
بزار که عشقتو بیشتر ازاین بخوام

 

___________________________________________

 

متن آهنگ ایمان قیاسی دریا:

 

 

یه دریای آروم
یه ویلای ساده
یه جمع ِ صمیمی
مثل ِ خانواده
رفیقای خوبی
که خیلی عزیزن
خدا دوستامو
به من هدیه داده

 

 

 

میریم سمت ِ جنگل
میریم سمت ِ دریا
میریم سمت ِ ابر و
درخت و پرنده
یه آتیش ِ خوشگل
میسازیم تو ساحل
میخندیم تا دنیا
بهمون بخنده

 

***

 

باید قدر این لحظه هارو بدونیم
حسابی بخندیم حسابی بخونیم
چقدر دوست داریم که خوش بگذرونیم
چقدر دوست داریم همینجا بمونیم

 

تو این حس ِ شرجی
با این حال ِ عالی
چقدر دلنشین ِ
که با بی خیالی
بشینیم تو قایق
رو موجای دریا
سفر دست جمعی
قشنگه خدایا

 

میریم سمت ِ جنگل
میریم سمت ِ دریا
میریم سمت ِ ابرو
درخت و پرنده
یه آتیش ِ خوشگل
میسازیم تو ساحل
میخندیم تا دنیا
بهمون بخنده

_______________________________________

 

متن آهنگ مهدی یراحی خدا به همرات:

 

 

دل ِ تو با من نیست
با اینکه میدونی می خوامت
با اینکه می دونی دوست دارم
رد بشم از خوابت

 

دل ِ تو با من نیست
اصرارم بی فایدست انگاری
معلومه دیگه دوستم نداری
از عشق ِ من بیزاری

***

 

باشه برو
با اینکه می دونم می میرم
اما جلوتو نمی گیرم
اما جلوتو نمی گیرم

 

باشه برو
شاید اینبارم تو حق داری
که اینجوری تنهام میزاری
که اینجوری تنهام میزاری

***

 

خدا به همرات برو
دنبال ِ رویات برو
بعد تو تنهام با
همه ی دنیام برو
خدا به همرات برو
دنبال ِ رویات برو
بعد تو تنهام با
همه ی دنیام برو
***

 

کجای این قصه
دستات ازم دور شد
روزای خوب ما
تاریک و بی نور شد
یه عمر بدون عشق
تحملم کردی
میدونم تمومه
تو برنمیگردی

***

 

خدا به همرات برو
دنبال ِ رویات برو
بعد تو تنهام با
همه ی دنیام برو

 

 

خدا به همرات برو
دنبال ِ رویات برو
بعد تو تنهام با
همه ی دنیام برو

_____________________________________

 

متن آهنگ علی لهراسبی گل رز:

 

یه گل ِ رُز
نشون ِ عشقمون میمونه تا ابد
پیش ِ منی
با تو قشنگ میشه همه روزای بد
مثه همیم
همیشه عاشقیم تا ته زندگی
دوست دارم
دوست دارم دیگه به همین سادگی

***

به دلت بد را نده خیالم راحته
به دلم اومده که ما مال ِ همیم
من و تو که همش تو خیال همیم
منو تو مال همیم
میگیره رنگ ِ خدا همه ی دنیای ما
داره کم میشه بین ِ ما فاصله ها
بده دل به دلم آخه حال ِ دلم
با تو خوبه تو بودی توو فال ِ دلم

***

آروممو آرامشم تویی دل ِ تو با منه
نمیزارم چیزی تو زندگی دل ِ تو بشکنه
مثه همیم همیشه عاشقیم تا ته ِ زندگی
دوست دارم ؛ دوست دارم دیگه
به همین سادگی

به دلت بد را نده خیالم راحته
به دلم اومده که ما مال ِ همیم
من و تو که همش تو خیال همیم
منو تو مال همیم
میگیره رنگ ِ خدا همه ی دنیای ما
داره کم میشه بین ِ ما فاصله ها
بده دل به دلم آخه حال ِ دلم
با تو خوبه تو بودی توو فال ِ دلم

__________________________________________

 

متن آهنگ رضا صادقی قال:

 

 

اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا کشونده
رسم تلخ ِ روزگار
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره

 

***

 

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

 

***

 

پشت ِ این آرامش
اسم ِ تو پنهونه
غیر تو هیچ حسی
دلو نمی لرزونه
فرصت دوری نیست
وقت موندن دیره
همه فکرم بی هوا
به سمت ِ چشمات میره
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره

 

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

***

 

اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا کشونده
رسم تلخ ِ روزگار

 

خوبه من باش بمون
سایه اتو کم نکن
مهربونم بمون
تو بدیه این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

 

 خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

_______________________________________

 

متن آهنگ امیر مسعود مثل اون روزا:

 

 

مثل ِ اون روزا دیوونتم هنوزم میدرخشی
توو تمامه شبمو روزم میدونی هنوز صدات میاد
دلم میلرزه
قلب ِ تو کلبه ی امنه آرزومه
آیینه ی ، چشمات همیشه روبرومه
آخه واسه من نگات به صدتا آسمون می ارزه

 

هنوزم تو
بهترینی تو همیشه عشق ِ من
حریف خوبیت نمیشه هنوزم
میگذرم از تموم دنیا
تا بمونی واسه من تنهای تنها
تو
بهترینی تو همیشه عشق ِ من
حریف خوبیت نمیشه هنوزم
میگذرم از تموم دنیا
تا بمونی واسه من تنهای تنها
تو

 

***

 

هرچی که میگذره از با تو نشستن بیشتر میشه
شوق ِ دل دیوونه ی من
از دل آسمونا
خدا ، تورو به من داد
مثل گُل شکفتی توی سرنوشتم
حالا با داشتنت انگار تو بهشتم
هنوزم به عشق ِ روزای گذشته
مثل ِ اون شبا بهت میگم فرشته

 

هنوزم تو
بهترینی تو همیشه عشق ِ من
حریف خوبیت نمیشه هنوزم
میگذرم از تموم دنیا
تا بمونی واسه من تنهای تنها
تو
بهترینی تو همیشه عشق ِ من
حریف خوبیت نمیشه هنوزم
میگذرم از تموم دنیا
تا بمونی واسه من تنهای تنها
تو

__________________________________

 

متن آهنگ احسان حق شناس عاشق چشماتم:

 

 

عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

 

من عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی 

 

***

این بار
انگار
حسم فرق داره با هر بار
این عشقت
عادت نیست
بگو من خوابم یا بیدار
این بار
دست ِ من نیست
داره از دستم در میره
اختیاره قلبی که
وقتی نیستی بدجور میگیره

وقتی نیستی بدجور میگیره

 

عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی
من عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

 

***

 

با تو
دنیا
غرق ِ شادی مثل ِ رویاست
عشقت شیرینه
دنیام با لبخندت زیباست
تا این حد دیوونم
که هرجا باشم میدونم
نمیشه یه لحظه
بدون ِ تو بخوام بمونم
بدون ِ تو بخوام بمونم

 

عاشق ِ عاشق چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی
من عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی 

عاشق چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی
من عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

________________________________________

 

متن آهنگ عرفان معماری از اون روز که رفتی:

 

 

رفتنت میخواد چقدر طول بکشه نمیدونم
گفتی طاقت بیارم اما من نمیتونم
حالا خیلی شبه نیستی
اما عکست تویه قابه
سفرت همیشگی نیست
رفتنت فقط یه خوابه
تو چشای مهربونت
ندیدم بخوای جدا شی
خودتم خوب میدونستی
که باید همیشه باشی

 

***

 

تو از اون روزی که رفتی
روی آسمون سیاهه
نه روزا میتابه خورشید
نه شبا نوبته ماهه

تو از اون روزی که رفتی
روی آسمون سیاهه
نه روزا میتابه خورشید
نه شبا نوبته ماهه

 

 

***

 

میدونم غروب ِ آخر
هق هق ِ تلخمو دیدی
هرچی به خدا میگفتم
تو تا آخرش شنیدی
پا به پای گریه ی من
نرم و بی صدا شکستی
تا من اشکاتو نبینم
چشمای نازتو بستی

 

تو از اون روزی که رفتی
روی آسمون سیاهه
نه روزا میتابه خورشید
نه شبا نوبته ماهه

 

تو از اون روزی که رفتی
روی آسمون سیاهه
نه روزا میتابه خورشید
نه شبا نوبته ماهه

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mojtaba در تاریخ 1393/12/27 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

شبکه اجتماعی فیس فا
www.Face-Fa.ir

این نظر توسط Codi Bloging Tools در تاریخ 1393/09/09 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

کدآی - متفاوت ترین سایت ابزار وب
Codi.ir

این نظر توسط Viber در تاریخ 1393/08/16 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

سلام !
فروش ویژه نرم افزار وایبر ( بانک کل شماره های کشور آموزش کامل نرم افزار به صورت فیلم و پی دی اف نرم افزار های لازم)
فقط 5000 تومان

توجه :
قیمت معمول این نرم افزار در اکثر سایت ها به قیمت 400 یا 200 هزار تومان به فروش می رسد،کافیست در گوگل جستجو کنید تا قیمت این نرم افزار ها رو در

سایت های مختلف مشاهده کنید.
برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول به آدرس زیر مراجعه کنید:
viber.codi.ir
قیمت فروش نرم افزار در سایت بالا 25000 تومان است ، لطفا در هنگام پرداخت مبلغ را 5000 تومان و در قسمت توضیحات این کد تخفیف را وارد کنید:
qvbgho
این کد تخفیف فقط 24 ساعت فعال خواهد بود.
این هم یک عکس از بانک شماره ها :
http://s5.picofile.com/file/8149358776/mobile_bank.png
و یک عکس از صفحه اصلی نرم افزار:
http://s5.picofile.com/file/8148241800/screen_viber.jpg
توجه داشته باشید که این کد تخفیف فقط برای 24 ساعت فعال خواهد بود.
در هنگام پرداخت حتما ایمیل و شماره تلفن خود را صحیح وارد کنید زیرا لینک دانلود به ایمیل و تلفن همراه شما فرستاده خواهد شد.

این نظر توسط amin در تاریخ 1393/08/03 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام
فروش وبلاگ رنک دار فقط 1000 تومان
http://www.seo.rzb.ir/post/19
فرصت عالی برای درام عالی از اینترنت
http://www.seo.rzb.ir/post/18
موفق باشد

این نظر توسط amin در تاریخ 1393/07/21 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

درامد فوق العاده عالی!!!!!!!
سیستم متفاوت و جدید!!!!!!!!
فقط یک روز تست و با سایر سیستم ها مقایسه کنید!!!!!!!!!


http://www.seo.rzb.ir/post/10


این نظر توسط مدیریت سایت رایانت در تاریخ 1393/06/30 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
سايتت خيلي خوبه و مطالبشم جالبه، درکل معلومه روش کار مي کني!
اگه دوست داري بازديد از سايتت رو افزايش بدي لينک باکس رايانت رو امتحان کن!
براي آشنايي بيشتر به وبلاگ لينک باکس رايانت برو، آدرس:www.link-wser.r98.ir
اگه مي خواي استفاده کني به آدرس tm.wser.ir برو!
----
اصلا ميدانيد زماني که لينک شما روزانه براي بيش از 3900 آي پي نمايش داده مي شود يعني چه؟؟
سابقه نشان مي دهد که 20 درصد بازديد کنندگان از لينک باکس به لينک هاي شما مراجعه مي کنند!!
حدودا روزانه 780 آي پي به لينک ها مراجعه مي کنند...
اگه باورت نميشه بگو تا پسورد وبگذر رو بدم!!
تمامی ورودی ها از لینک باکس توسط گوگل انجام می شود؛ یعنی افزایش ورودی گوگل با استفاده از لینک باکس رایانت!!!
راستي اگه استفاده کني بنرت رو توي سيستم تبادل بنر رايانت به مدت يک ماه درج مي کنم اگه بازديد سايتت زياد باشه اين مقدار به 2 يا 3 ماه هم ميرسه!!!
----

بابا يه چندروزي استفاده کن اگه بازديدت بيشتر نشد برش دار، ضرر که نمي کني!
منتظرت هستم!
موفق باشيشکلک

اخبار امروز:
دوست عزيز اين مطلب طلايي را از دست ندهيد:
http://goo.gl/mPNLFL

این نظر توسط HG در تاریخ 1393/06/29 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

سلام!
وبت عالیه!
دوست داری روزی 2000 تومن درامد کسب کنی؟؟؟
برو به سایت زیر ببین چه چیز ماهیه!!
http://goo.gl/FZtazK
یعنی 100 درصد روزی 2000 تومن را دراوردی!
موفق باشی!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 970
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,170
  • بازدید ماه : 2,170
  • بازدید سال : 72,220
  • بازدید کلی : 531,343
  • کدهای اختصاصی