loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یادگاری به نام من و تو

 

منو تو
تو من حالا معنی نداره برام
تو بخند عزیزم دیگه من مگه چیزی می خوام
عشق من حس من به تو ذره ای کم نشده
غیر تو بخدا کسی توی دلم نبوده
هنوزم واسه تو دلو به دریا میزنم
همون عاشقی که تو قصه ها بوده منم
به تو فکر می کنم دیوونه تر میشه دلم
نگاه کن واسه تو هنوز تو آتیشه دلم

***

باید از تو چشام بخونی که چی تو دلمه
عقش من عاشقی واسه ما دو تا خیلی کمه
فکر نکن یروزی بزارم بری دل بکنی
می دونم می دونی تا ابد دیگه مال منی
هنوزم واسه تو دلو به دریا میزنم
همون عاشقی که تو قصه ها بوده منم
به تو فکر می کنم دیوونه تر میشه دلم
نگاه کن واسه تو هنوز تو آتیشه دلم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,842
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,042
  • بازدید ماه : 3,042
  • بازدید سال : 73,092
  • بازدید کلی : 532,215
  • کدهای اختصاصی