loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 542 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/07/Mehdi-Moghaddam-Cheshmaye-To-Nafase-Amigh.jpg

 

تو همونی که عشقت رویای من شد

تب به تو رسیدن دنیای من شد

تو که هستی کنارم دگه چیزی نمیخوام

تویی اوج همه دیوونگی ها

دگه دل تو دلم نیست برای با تو بودن

تورو دوست دارم تویی عشق من

ای عشق من

***

تو نشستی رو قلبم پاک و پراحساس

تو یه حس غریبی رویایی و خاص

من این احساس خوب و به تو مدیونم

دلامون تا ابد میمونه باهم

میخوام این راز عشق و همه دنیا بدونن

دل تو بامنه با من عشق من

ای عشق من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 732
  • بازدید سال : 70,782
  • بازدید کلی : 529,905
  • کدهای اختصاصی