loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

http://www.moozik.info/mzi/wp-content/uploads/142116257466942112amir-mojoodi-kooch-02.jpg

به اجباره که به سمت جاده ها میرم

به اجباره که شکل کوچ میگیرم

که مثل دل بریدن میشه دستامو

 تو اجبار همون دردا میدم

منم بی سرپناهی های تکراری

میون پر شدن از لحن بیزاری

دارم رخت سفر میپوشم و میرم

از این دل مرگیه هر روز و اجباری

از این دل مرگیه هر روز و اجباری

دیگه از رنگ شب میشه بیداری

دیگه هرگز تو فکرم پا نمیذاری

دیگه آروم میشه دل زردهای من

دیگه درداتو دست من نمیسپاری

چقد آروم آرومم

چقد این کوچ و دوست دارم

چقد این جاده شیرینه

میخوام اجبار و بردارم

چقد آروم آرومم

چقد این کوچ و دوست دارم

چقد این جاده شیرینه

میخوام اجبار و بردارم

تو این روزای بعد از تو میشه تا بچگی خندید

میشه از نت خورشید شبای کهنه رو برچید

میشه از پنجره بازم هوای تازه رو بویید

میشه با غیبت دستات مثل گل واژه ها رویید

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 730
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,930
  • بازدید ماه : 1,930
  • بازدید سال : 71,980
  • بازدید کلی : 531,103
  • کدهای اختصاصی