loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 568 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/07/Mohammadreza-Hedayati-Delbasteh.jpg

 

اگه عاشقت نبودم اگه باورت نداشتم عاشقونه

اینجوری دل نمیبستم نمیگفتم بی تو خستم از زمونه

تو میخوای بگذری از من از دلی که پایه عشقت جون میذاره

نمیخوای اینو بدونی تورو هیچکسی مثه من دوست نداره

دوست نداره

دله من بسته به دله توئه فقط عاشقه توئه آرزوشه که بمونی

دله تو اما یه جای دیگه تو یه دنیایه دیگه حسه منو نمیدونی

واسه دلم تو مثه نفسی که تو دنیا هیچکسی مثله تو نمیشه واسم

دوری ازم اما نه از دلم هرجایه دنیا برم فقط به توئه حواسم

***

مگه میشه دل بریدن از کسی که واسه ی من همه دنیاست

تو میخوای بگذری از من واسه اونی که نداره به تو احساس

چرا نادیده میگیری حسه این دلی که تنها آرزوشی

آرزوم اینه یه لحظه تو با احساسی که دارم روبرو شی

دله من بسته به دله توئه فقط عاشقه توئه آرزوشه که بمونی

دله تو اما یه جای دیگه تو یه دنیایه دیگه حسه منو نمیدونی

واسه دلم تو مثه نفسی که تو دنیا هیچکسی مثله تو نمیشه واسم

دوری ازم اما نه از دلم هرجایه دنیا برم فقط به توئه حواسم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 713
  • بازدید ماه : 713
  • بازدید سال : 70,763
  • بازدید کلی : 529,886
  • کدهای اختصاصی