loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mohammad-Sadeghi-Gofti-Bar-Migardam.jpg

 

میونه خوابو بیداری دوباره یادت افتادم
با یه آهنگ تکراری دوباره یادت افتادم
دلم میخواد که برگردی دلم درگیره رویاته
اگه چشمات بخوان میشه همه چی دست چشماته
تو رفتی اما قلبتو نبردی تو رفتی اما گفتی برمیگردم
میدونم که داری نزدیک میشی آخه من عطرتو احساس کردم
تو رفتی اما قلبتو نبردی
تو رفتی اما گفتی برمیگردم
میدونم که داری نزدیک میشی
آخه من عطرتو احساس کردم
***
هوا ابری شده بازم قراره که چه حالی شم
با هر بارونی که میباره مسیره خاطره میشم
دلم تویه هوایه تو همیشه تحت تاثیره
هوایه تو نفس میده هوایه تو نفس گیره
تو رفتی اما قلبتو نبردی تو رفتی اما گفتی برمیگردم
میدونم که داری نزدیک میشی آخه من عطرتو احساس کردم
تو رفتی اما قلبتو نبردی
تو رفتی اما گفتی برمیگردم
میدونم که داری نزدیک میشی
آخه من عطرتو احساس کردم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,376
  • بازدید ماه : 1,376
  • بازدید سال : 71,426
  • بازدید کلی : 530,549
  • کدهای اختصاصی