loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 104 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

وقتی راضی شدی به تاراجم وقتی پر پر زدی سقوط کنم
وقتی فریاد میزنی هر روز بهتره من فقط سکوت کنم
بهتره من فقط سکوت کنم
منو با دشمنت یکی کردی اگه من اونقدر بدم جدا
با کی یه عمر زندگی کردی

بهتره هیچی نگم تا تو راه فرداتو انتخاب کنی

من درستش نمیکنم اینبار هرچیو که برام خراب کنی
بسه هرچی همیشه حرف زدیم ما تو این جنگ هر دو بیرحمیم
گاهی وقتا سکوت تسکینه وقتی حرف همو نمیفهمیم
اگه آروم میشی داد بکش
اگه ابری شدی مدام ببار
من فقط خواهشم ازت اینه
به سکوت من احترام بذار
اگه آروم میشی داد بکش اگه ابری شدی مدام ببار
من فقط خواهشم ازت اینه به سکوت من احترام بذار

تکست آهنگ تاراج رضا صادقی

بهتره هیچی نگم تا تو راه فرداتو انتخاب کنی
من درستش نمیکنم اینبار هرچیو که برام خراب کنی
بسه هرچی همیشه حرف زدیم ما تو این جنگ هر دو بی رحمیم
گاهی وقتا سکوت تسکینه وقتی حرف همو نمیفهمیم

اگه آروم میشی داد بکش
اگه ابری شدی مدام ببار
من فقط خواهشم ازت اینه
به سکوت من احترام بذار
اگه آروم میشی داد بکش اگه ابری شدی مدام ببار
من فقط خواهشم ازت اینه به سکوت من احترام بذار

اگه آروم میشی داد بکش

آره داد بکش
اگه ابری شدی مدام ببار
مدام
من فقط خواهشم ازت اینه
به سکوت من احترام بذار

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,477
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,677
  • بازدید ماه : 2,677
  • بازدید سال : 72,727
  • بازدید کلی : 531,850
  • کدهای اختصاصی