loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تا این خونه بوی تو رو میده ها اتاق به اتاقش همش خاطرس
با عمق وجودت بهم تکیه کن از حرفای بیهوده اصلا نترس
تا روزی که قلبم برات می تپه محاله که ببینی دست می کشم
تو واسه دلم عین آرامشی ببین با نگاهت نفس می کشم
واسه من مهم نیست که تو زندگی زمونه باهام راه بیاد یا نیاد
واسه من مهم اینه حتی خدا نشون داده هرجا که باشیم میاد
واسه من مهم اینه احساسمون یجوری شبیه یه جزر و مده
ببین ما چجوری دچار همیم که حتی خدا هم به وجد اومده

***

کی می دونه دریای طوفانیه که چشماش واسم یه آرامشیه
همه دلخوشیم اینه هر روز من چشام سمت چشای اون وا میشه
کی می دونه این خونه با خنده هاش برای دل من مقدس شده
بهش خیلی مدیون و وابسته ام که این زندگی خوب و یکدست شده
واسه من مهم نیست که تو زندگی زمونه باهام راه بیاد یا نیاد
واسه من مهم اینه حتی خدا نشون داده هرجا که باشیم میاد
واسه من مهم اینه احساسمون یجوری شبیه یه جزر و مده
ببین ما چجوری دچار همیم که حتی خدا هم به وجد اومده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 814
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,014
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 72,064
  • بازدید کلی : 531,187
  • کدهای اختصاصی