loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 208 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

 

تو هم درگیر من هستی تو این لحظه تو هم بی من تو چشمات اشک میلرزه


تو هم تو خلوتت دلتنگه من میشی همین حست برام یه دنیا می ارزه


آه میکشم هر روز از اینکه بی هوا رفتی گاهی وقتا حس میکنم با یکی دیگه

هستی


آه میکشم هر روز از اینکه بی هوا چرا رفتی حسم میگه که الان با یکی دیگه

هستی


***


تمومه لحظه هام جون میگیره اگه برگردی تازه میشم با هوات


این شده رویایه هر روز من که باز قراره بشنوم صدات


بیا بیا نذار که قلب عاشقم تو این قفس بمیره برگرد


بیا بیا فضایه خونه سوت و کوره نمیشه بی تو سر کرد


آه میکشم هر روز از اینکه بی هوا رفتی گاهی وقتا حس میکنم با یکی دیگه

هستی


آه میکشم هر روز از اینکه بی هوا چرا رفتی حسم میگه که الان با یکی دیگه

هستی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,774
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,974
  • بازدید ماه : 2,974
  • بازدید سال : 73,024
  • بازدید کلی : 532,147
  • کدهای اختصاصی