loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

قسم به عشقت

قسم به چشمات

قسم به روزایی که داشتیم

قسم به اون قول قلبم و

ای کاش نگی که گذشتیم

من نمیخواستم اینجوری ساده

همه چی بینمون تموم شه

چون میدونستم به روزی دستات

میتونه تنها آرزوم شه

چقد ازت خواستم بمون بمون

چقد بهت گفتم نرو نرو

دیگه چیکار باید کنم برات

دیگه به چی قسم بدم تو رو

اون عاشقی هر جور تو خواستی شد

اون رابطه هر چی تو گفتی بود

واسه همین چیزات که عاشقم

دلم برات تنگ میشه خیلی زود

***

نبودنت از این به بعد

کارمو سخت تر میکنه

میگی صلاحتو میخوام

آخه کی باور میکنه

بهم میگفتی رندگیم

من و سپردی به یه اسم

میگی کجا بدون من

بیا به زندگیت برس

بیا به زندگیت برس

چقد ازت خواستم بمون بمون

چقد بهت گفتم نرو نرو

دیگه چیکار باید کنم برات

دیگه به چی قسم بدم تو رو

اون عاشقی هر جور تو خواستی شد

اون رابطه هر چی تو گفتی بود

واسه همین چیزات که عاشقم

دلم برات تنگ میشه خیلی زود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 824
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,024
  • بازدید ماه : 2,024
  • بازدید سال : 72,074
  • بازدید کلی : 531,197
  • کدهای اختصاصی