loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

خیلی از حسامو کشتم این یکی دست خودم نیست
من نمیتونم بفهمم این منم تو آینه یا تو
یک نفر بی وقفه در من زندگی میکنه با تو
با تو

 

من تورو یادم نمیره از تنم جدا نمیشی
یه نفر تو این جهان هست که تو کل زندگیشی
که تو کل زندگیشی
هرچی از تو مینویسم هرچی گفتم باورم بود
من به هرجایی رسیدم سایه ی تو رو سرم بود
سایه ی تو رو سرم بود

***

راحتم با حس این درد اینکه احساسم اسیره
چون پذیرفتم یه عمره که تورو یادم نمیره
تو نگاهت لحظه لحظه خالق دیوونگیمه
چشم تو از من نگیری این تموم زندگیمه

من تورو یادم نمیره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,216
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,416
  • بازدید ماه : 2,416
  • بازدید سال : 72,466
  • بازدید کلی : 531,589
  • کدهای اختصاصی