loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 219 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تو رفتیو من موندمو یه خاطره محاله این روزایه بد یه لحظه هم یادم بره
تو رفتیو من موندمو یه قابه عکس تصوره نبودنت منو شکست
یه خونه و یه دلهره تو نیستیو دلم پره
یه خونه و یه حادثه یه دستی که به عکس تو نمیرسه
یه حادثه یه انتخاب یه خاطره که رفت تو قاب
یه خونه و چشایه خیس تو نیستیو کسی برام مثه تو نیست
***
من موندمو روزایی که بدونه تو نمیگذره

تو رقتیو یه خوابه بد که از سرم نمیپره
تو رفتیو هوایه شهر ابری شدو دلم گرفت

یکی به جز من عاشقت شدو تو رو ازم گرفت
یه خونه و یه دلهره تو نیستیو دلم پره
یه خونه و یه حادثه یه دستی که به عکس تو نمیرسه
یه حادثه یه انتخاب یه خاطره که رفت تو قاب
یه خونه و چشایه خیس تو نیستیو کسی برام مثه تو نیست
تو رفتیو من موندمو یه خاطره
محاله این روزایه بد یه لحظه هم یادم بره
تو رفتیو من موندمو یه قابه عکس
تصوره نبودنت منو شکست
یه خونه و یه دلهره تو نیستیو دلم پره
یه خونه و یه حادثه یه دستی که به عکس تو نمیرسه
یه حادثه یه انتخاب یه خاطره که رفت تو قاب
یه خونه و چشایه خیس تو نیستیو کسی برام مثه تو نیست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 953
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,153
  • بازدید ماه : 2,153
  • بازدید سال : 72,203
  • بازدید کلی : 531,326
  • کدهای اختصاصی