loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Ardeshir-Etefagh.jpg

 

قلبه من تو رو واسه دنیام آرزو کرد یه اتفاق ما رو با هم رو به رو کرد
احساسه شوق اون با چشماش نشونم داد یه معجزه واسم اتفاق افتاد , واسم اتفاق افتاد
باور نکردم که تو رو دارم کنارم آخه به اینقد آرامش عادت ندارم
همیشه تنها بودم همیشه دور از احساسم از وقتی با منی دارم دنیامو میشناسم
نمیشه دور باشم از تو نمیتونم کناره هیچکسی به غیر از تو نمیمونم
نمیشه دور باشم از تو نمیتونم
کناره هیچکسی به غیر از تو نمیمونم
***
نمیشه دور باشم از تو نمیتونم
نمیشه از تو رد شم اصلا کاره من نیست به تو دلبستن این دیگه دسته خودم نیست
تو با چشمات انتخابم کردی انگار با تو زندگیم نمیگیره رنگه تکرار
نمیشه دور باشم از تو نمیتونم کناره هیچکسی به غیر از تو نمیمونم
نمیشه دور باشم از تو نمیتونم
کناره هیچکسی به غیر از تو نمیمونم
نه نه نمیتونم نه نه نمیمونم
من من نمیتونم من من نمیمونم
نمیشه دور باشم از تو نمیتونم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,400
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,600
  • بازدید ماه : 2,600
  • بازدید سال : 72,650
  • بازدید کلی : 531,773
  • کدهای اختصاصی