loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Hossein-Mirzaei-Taghsir_658ceec316316ec8b82f26894e53d0cf.jpg

 

خوب میدونستم دلت جا واسه من نداره
با تو یروزی این دل بدجوری کم میاره
خوب می دونستم دلو تو میشکنی دیر یا زود
حقمه گریه کردن این تقصیر خودم بود
این تقصیر خودم بود که رفتی و شکستم
تو مالش نبودی ولی به پات نشستم
این تقصیر خودم بود که رفتی از کنارم
می دونم از خداته بگم دوست ندارم

***

خوب می دونستم دلت جا واسه من نداره
با تو یروزی این دل بدجوری کم میاره
خوب می دونستم دلو تو میشکنی دیر یا زود
حقمه گریه کردن این تقصیر خودم بود
این تقصیر خودم بود که رفتی و شکستم
تو مالش نبودی ولی به پات نشستم
این تقصیر خودم بود که رفتی از کنارم
می دونم از خداته بگم دوست ندارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 591
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,791
  • بازدید ماه : 1,791
  • بازدید سال : 71,841
  • بازدید کلی : 530,964
  • کدهای اختصاصی