loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 111 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (1)

 

بوی عطر تو دارم حس میکنم
تو برام همیشه مثل سایه ای
مثل سایه ای

نگو قسمتم نبوده بین ما
تو تو قلب من مثل یه همسایه ای
مثل یه همسایه ای

 

یه طرف نگاه معصومه چشات
یه طرف قصه ی تلخ رفتنه
پشت در منتظر بغض صدات
با تلنگری میخواد که بشکنه
داری پنهون میکنی گریتو باز
دست اشکاتو ولی خونده دلم
میشکنم تا نشکنی تو روزگار
در روی پاشنه نمیچرخه گلم

تو از اولم نبودی
یک دقیقه عاشق من
همیشه تو فکرت این بود
کی میشه موقع رفتن
ولی ای کاش نمیرفتی
میدیدی چه حالی دارم
تو که نیستی ولی اینجا
هنوزم عطرتو دارم

***

این عادت دلم شده

زندگی با چشات کنه
پشت یه مشت خیال پوچ
خودشو هی فدا کنه
این عادت دلم شده
نگذره این ثانیه ها
شاید خودت یه روز دلت
تنگ شه واسه عاشقیام

تو از اولم نبودی
یک دقیقه عاشق من
همیشه تو فکرت این بود
کی میشه موقع رفتن
ولی ای کاش نمیرفتی
میدیدی چه حالی دارم
تو که نیستی ولی اینجا
هنوزم عطرتو دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sadeghvilla در تاریخ 1393/09/24 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

salam,khoobe hamin karo bokon dadash manam hameye banner hamo b yek safheye dge bordam,kheili sholoogh bood,va dge inke man asheghe majid yahyaei va ey kash matne ahange adat va khode ahange adaesho mizashti,akhe in ahang fogholladast dadash,va chand ta kare toope dgash ra ham behet pishnahad mikonam(bi khabi-eshghe shishei,vabaste,nafasgir) va...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,621
  • بازدید ماه : 1,621
  • بازدید سال : 71,671
  • بازدید کلی : 530,794
  • کدهای اختصاصی