loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 262 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

 

تو با منی همه چی تمومه

دو تا چشمات حالا رویه رومه

تو با منی همه چی تمومه

دو تا چشمات حالا رویه رومه

تو با منی با خودم میمونی

دوست دارم خودتم میدونی

تو با منی با خودم میمونی

دوست دارم خودتم میدونی

عشق عشق هشق و به من بخشیدی

تو تو تو حرفم و فهمیدی

کم کم تو لحظه های آخر

خودت به داد من رسیدی

عشق عشق هشق و به من بخشیدی

تو تو تو حرفم و فهمیدی

کم کم تو لحظه های آخر

خودت به داد من رسیدی

***

 دوست دارم اشاره کن زندگیم و فدات میکنم

غم و غصه یادم میره وقتی تو رو نگات میکنم

دوست دارم اشاره کن زندگیم و فدات میکنم

غم و غصه یادم میره وقتی تو رو نگات میکنم

عشق عشق هشق و به من بخشیدی

تو تو تو حرفم و فهمیدی

کم کم تو لحظه های آخر

خودت به داد من رسیدی

عشق عشق هشق و به من بخشیدی

تو تو تو حرفم و فهمیدی

کم کم تو لحظه های آخر

خودت به داد من رسیدی

 ***

نمیدونی بی تو چی کشیدم

این همه سال که تو رو ندیدم

نمیدونی بی تو چی کشیدم

این همه سال که تو رو ندیدم

تو رویاهام تو رو دیدم صد بار

بمون و دیگه تنهام نذار

تو رویاهام تو رو دیدم صد بار

بمون و دیگه تنهام نذار

عشق عشق هشق و به من بخشیدی

تو تو تو حرفم و فهمیدی

کم کم تو لحظه های آخر

خودت به داد من رسیدی

عشق عشق هشق و به من بخشیدی

تو تو تو حرفم و فهمیدی

کم کم تو لحظه های آخر

خودت به داد من رسیدی

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,377
  • بازدید ماه : 1,377
  • بازدید سال : 71,427
  • بازدید کلی : 530,550
  • کدهای اختصاصی