loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (2)

 

وقتی رفتم تازه قدرمو میدونی به دلت نساخت عزیزم مهربونی
وقتی رفتم تازه کم میاره قلبت میرسی به اونی که بوده حقت
وقتی رفتم تنهایی میاد سراغت غصه و غم پر میشه تویه اتاقت
وقتی رفتم تازه قدرمو میدونی به دلت نساخت عزیزم مهربونی
***
وقتی رفتم تازه وا میشن دو چشمت وقتی رفتم تلخ میشه چه سرنوشتت
وقتی رفتم تازه به خودت میای تو دیگه فایده نداره منو بخوای تو
وقتی رفتم جا نخور از رفتن من لااقل باز دل عکسامونو نشکن
وقت رفتم تازه میفهمیدی که قلبم عاشقت بود حس نکردی تو عزیزم
وقتی رفتم تازه قدرمو میدونی به دلت نساخت عزیزم مهربونی
وقتی رفتم تازه کم میاره قلبت میرسی به اونی که بوده حقت
وقتی رفتم تنهایی میاد سراغت غصه و غم پر میشه تویه اتاقت
وقتی رفتم تازه قدرمو میدونی به دلت نساخت عزیزم مهربونی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن احمدی در تاریخ 1393/09/25 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز چرا بنر ما را اشتباه قرار دادین؟؟؟
ان بنری که در حال نمایش است برای سایت ابزار وبمان است نه سایت عاشقانه
البته تقصیری هم ندارید چرا که هر دو بنر را ما یک سبک و یک رنگو شکل اما برای دو سایت مجزا ساخته اییم

لطفا این را جایگزین بنر قبلی نمایید
http://btab.ir/images/all-images/bTab-Baner.gif

با تشکر از شما

این نظر توسط سایت ورزشی در تاریخ 1393/09/25 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

سلام با تبادل بنر موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,256
  • بازدید ماه : 2,256
  • بازدید سال : 72,306
  • بازدید کلی : 531,429
  • کدهای اختصاصی