loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 44 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Reza-Etemadi-Mahe-Man.jpg

 

شبت بخیر ماه من سنگ صبور دردام
چقدر قشنگه وقتی میای تو خوب و رویام
تو آسمون قلبم ماهم فقط تو موندی
شبای تنهاییمون واسم لالایی خوندی
دل از همه بریدم به تو پناه آوردم
تموم دلتنگیمو به بغض شب سپردم
ماهم فقط تو موندی واسه شنیدن من
با چندتایی ستاره که گریه هامو دیدن
شبت بخیر ماه من سنگ صبور دردام
چقدر قشنگه وقتی میای تو خواب و رویام

***

راستی اگه ابر غم بشینه رو نگاهت
تکلیف من چی میشه بدون شکل ماهت
تموم ترسم اینه یه شب باهام نباشی
اینو یه مردی میگه که تو برق چشاشی
شبت بخیر ماه من سنگ صبور دردام
چقدر قشنگه وقتی میای تو خواب و رویام
شبت بخیر ماه من سنگ صبور دردام
چقدر قشنگه وقتی میای تو خواب و رویام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,545
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,745
  • بازدید ماه : 2,745
  • بازدید سال : 72,795
  • بازدید کلی : 531,918
  • کدهای اختصاصی