loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/02/Ali%20Owj%20-%20Faryad.jpg

 

بهم نگو چرا میکشی
چرا غصه ها رو میندازی بالا و چرا بی حسی
یه روز عادی بودن بدتره از غیر عادی بودن
عادی بودن توی فاز مادی بودن
غیر عادی بودن یعنی رفاقت و پاش سوختن
یعنی بخیه و خط نامردی رو دوختن
یعنی بودن نه نبودن
زیر چشمام کبودن
ولی پیشه خدا قبولم چرا اینا حسودن
چرا میخوان نمونم توی این بازیه لعنتی
نمیتونم قرارداد من و رپ سبدی
رپ بهتره عوضی از اینجا بری بیرون
چون که بعد از این جایی نیست واسه خاله زنک بازی
پشتم حرف میزنی ولی در آخر طرفداری
کلی غلط داری ما هم بهت میگیم هرز گاهی
اگه بلد باشیم تو احمقی و احمق تر از تو ندیدم
اینجا خیابونه پس با زور و قدرت میگن
خفه شو بشین سر جات اینجا خیابونه فک نکن بهت فرصت میدن
اینجا فقط بهت جرات میدن
کلی جنگ و فریاد به خاطر قدرت
کلی فقر و فریاد به خاطر پول به خاطر شهرت
اینجا فقط همدیگرو میکشن همدیگرو میکشن
اینجا فقط همدیگرو میکشن واسه زندگی بهتر

***

من خیلی کله خرم واسه این
دوس دارم حرفام تو رپ بزنم
لاین کنم و خط خط بزنم
واقعیتو به قلب دنیا چنگ بزنم
کجاس که اونجا جنگ نیست
کجاس که رنگ بندی نیست و گنگ نیست
اینجا جرم داشتن افکار رنگی
طرفیم همیشه با مغز های ردی
فهمیدم که منم مثل تو یه مسئولم
هرچی که جلوتر رفتم شدم محدودتر
هرچی که واقعیتو گفتم شدم منفور تر
نمیتونستم وایستمو بزارم من دست رو دست
حالا که بزرگتر شدم و سنگینم
حالا که یه رپ کن خاص و رنجیدم
سعی میکنم که فرهنگ بسازم
صلح و اتحاد و توی هر رنگ بسازم
کلی جنگ و فریاد به خاطر قدرت
کلی فقر و فریاد به خاطر پول
به خاطر شهرت
اینجا فقط همدیگرو میکشن
همدیگرو میکشن
اینجا فقط همدیگرو میکشن
واسه زندگی بهتر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 783
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,983
  • بازدید ماه : 1,983
  • بازدید سال : 72,033
  • بازدید کلی : 531,156
  • کدهای اختصاصی