loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

 

هوا سرده تنم داغه پر از خاکستر سردم

دوباره خونه اول دوباره راه و گم کردم

هوا سرده تنم داغه زمین خیسه زمان مرده

من و ابرهای پر حرف و قراری که به هم خورده

قراره اول و اصلا نمیشه پیش بینی کرد

یه حسی بهم میگه وایسا یه حسی بهم میگه برگرد

دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم

به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم

دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم

به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم

***

خیال کردم که تا اخر تو با این مرد همراهی

عجب اثر غم انگیزی عجب رویای کوتاهی

هوا سرده تنم داغه پر از خاکستر سردم

همین نزدیکی ها بودی چقدر آسون گمت کردم

قرار اول و اصلا نمیشه پیشبینی کرد

یه حسی بهم میگه وایسا یه حسی بهم میگه برگرد

دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم

به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم

دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم

به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,190
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,390
  • بازدید ماه : 2,390
  • بازدید سال : 72,440
  • بازدید کلی : 531,563
  • کدهای اختصاصی