loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Soroush-Dadkhah-Chi-Beyne-Mas.jpg

 

به غیر حس من به تو بگو چی مثل سابقه
انگار همه جهان با رفتن تو از پیشم موافقه
چشاتو روی من نبند من از تو دست نمیکشم
نفس بکش برام که بی هوات هنوز نفس نمیکشم

 

چی بین ماست چرا دوباره لب های تو بی صداست
کسی که عاشقش شدم بگو کجاست.. چی بین ماست
چی بین ماست با اینکه حس من مثه گذشته هاست
باور نمیکنم دلت از من جداست..چی بین ماست

***

سکوت تو داره منو میکشه
یچیزی بگو یچیزی بگو یچیزی بگو
یه آدم هنوزم به تو دلخوشه
یچیزی بگو یچیزی بگو یچیزی بگو

چی بین ماست چرا دوباره لب های تو بی صداست
کسی که عاشقش شدم بگو کجاست.. چی بین ماست
چی بین ماست چرا دوباره لب های تو بی صداست
کسی که عاشقش شدم بگو کجاست.. چی بین ماست
چی بین ماست با اینکه حس من مثه گذشته هاست
باور نمیکنم دلت از من جداست.. چی بین ماست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,509
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,709
  • بازدید ماه : 2,709
  • بازدید سال : 72,759
  • بازدید کلی : 531,882
  • کدهای اختصاصی