loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://up.song-dl.ir/images/zevogz4lr9ra3qubmx7p.jpg

 

توی بارونی که دنیام گرفت منو از چتر خودت دور نکن
منو به خاطره هامون نسپار منو به جدایی مجبور نکن
چشماتو رو آرزوی من نبند آخرین فرصتمو ازم نگیر
همه چی میتونه بهتر باشه داستان عشق دسته کم نگیر
خنده هامو میرسونم به لبات غصه هامو تو خودم میریزم
من هنوزم مثل روز اول واسه داشتنت پر از انگیزم

***

خنده هامو میرسونم به لبات غصه هامو تو خودم میریزم
من هنوزم مثل روز اول واسه داشتنت پر از انگیزم
به جز اخم های تو تو این دنیا هیچی کار منو سخت نکرد
بیشتر از این از خودت دور نشو فاصله هیشکیو خوشبخت نکرد
چشماتو وا بزار تو تاریکی که تموم پنجره ها بستس
زندگی بدون تو ممکن نیست واسه مردی که بهت وابستس
خنده هامو میرسونم به لبات غصه هامو تو خودم میریزم
من هنوزم مثل روز اول واسه داشتنت پر از انگیزم

خنده هامو میرسونم به لبات غصه هامو تو خودم میریزم
من هنوزم مثل روز اول واسه داشتنت پر از انگیزم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,139
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,339
  • بازدید ماه : 3,339
  • بازدید سال : 73,389
  • بازدید کلی : 532,512
  • کدهای اختصاصی