loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 112 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/05/Alireza-Dehghan-ft-Omid-Jahan-Vaghti-Hasti.jpg

 

وقتی هستی تو زندگی خوبه قلبه من واسه تو داره میکوبه
همه دنیامو به پایه تو میدم عمر من عشقو من با تو فهمیدم , عمر من عشقو من با تو فهمیدم
میمیرم اگه تو نباشی اگه از دلم جدا شی میمیرم حتی یه لحظه تو فکره من نباشی
میدونی بدونه تو تنهام نباشی سیاه میشه دنیام میدونی که من میخوامت حتی تو خوابو رویام
***
وقتی هستی تو زندگی خوبه
قلبه من واسه تو داره میکوبه
همه دنیامو به پایه تو میدم
عمر من عشقو من با تو فهمیدم
عمر من عشقو من با تو فهمیدم
میمیرم اگه تو نباشی اگه از دلم جدا شی
میمیرم حتی یه لحظه تو فکره من نباشی
میدونی بدونه تو تنهام نباشی سیاه میشه دنیام
میدونی که من میخوامت حتی تو خوابو رویام
میمیرم اگه تو نباشی
اگه از دلم جدا شی
میمیرم حتی یه لحظه
تو فکره من نباشی
میدونی بدونه تو تنهام
نباشی سیاه میشه دنیام
میدونی که من میخوامت
حتی تو خوابو رویام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,951
  • بازدید ماه : 1,951
  • بازدید سال : 72,001
  • بازدید کلی : 531,124
  • کدهای اختصاصی