loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Ashkan-Keshavarz-Mamnoonam.jpg

 

ممنونم از اینکه این همه تو به من بد کردی
از اینکه هر چی شادی بود به روم سد کردی
ممنونم که فقط روزایه اول باهام خوب تاا کردی
مسیره شادیامونو تو کوتاه کردی
ممنونم گذاشتی روزایه سختو رویه کوله بارم
از تو به یادگاری دلی که خیلی خون ـه دارم
ممنونم پا گذاشتی رو قسمی که به جونه من خردی
که گذاشتی من ببازم اما تو بردی
مثه یه درخت خشکه بی باره بالا سرش یه ابری هی می باره , نا امیدم
مثله یه پرنده تشنه و زخمی که لحظه هاش میگذرن به تلخی نا امیدم
مثه یه درخت خشکه بی باره
بالا سرش یه ابری هی می باره , نا امیدم
مثله یه پرنده تشنه و زخمی که لحظه هاش میگذرن به تلخی نا امیدم
***
مجبورم که بگم کافیه دیدنت دیگه از دورم من بودم بد کردم به دلم خستم از جونم
دیگه نا ندارم نمیرسه به حرفات منظورم اگه گفتم ممنونم یه طعنه بود منظورم
مثه یه درخت خشکه بی باره بالا سرش یه ابری هی می باره , نا امیدم
مثله یه پرنده تشنه و زخمی که لحظه هاش میگذرن به تلخی نا امیدم
مثه یه درخت خشکه بی باره
بالا سرش یه ابری هی می باره , نا امیدم
مثله یه پرنده تشنه و زخمی که لحظه هاش میگذرن به تلخی نا امیدم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,778
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,978
  • بازدید ماه : 2,978
  • بازدید سال : 73,028
  • بازدید کلی : 532,151
  • کدهای اختصاصی