loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

لا لا لا لا لا

به یاد دور دنیا رو کنار هم با هم میریم

با هم عشق و شروع کردیم تو یه روز میمیریم

 تو از دلبستگی میگی من از روزای آفتابی

 شبم آرومه آرومه تو آغوشم که میخوابی

بگو با من از احساست بگو با من از این رویا

هاها

بگو با من که میمونی کنارم تا ته دنیا

هاها   یه

بگو با من از احساست بگو با من از این رویا

هاها

بگو با من که میمونی کنارم تا ته دنیا

هاها   یه

***

 هوای خونه پر میشه از عطر مهربونیات

از عطر شرجی دریا که میپیچه لای موهات

هاها

داره شب میشه و بازم نگاهت میشه فانوسم

هاها

به رسم این همه احساس میام روی ماهتو می بوسم

بگو با من از احساست بگو با من از این رویا

هاها

بگو با من که میمونی کنارم تا ته دنیا

هاها   یه

بگو با من از احساست بگو با من از این رویا

هاها

بگو با من که میمونی کنارم تا ته دنیا

هاها   یه

بگو با من از احساست بگو با من از این رویا

هاها

بگو با من که میمونی کنارم تا ته دنیا

هاها   یه

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,283
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,483
  • بازدید ماه : 2,483
  • بازدید سال : 72,533
  • بازدید کلی : 531,656
  • کدهای اختصاصی