loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 127 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

همیشه من پیش خودم تورو تجسم میکنم
خیره میشم توی چشات به تو تبسم میکنم
بدون که حس خوب تو حالمو بهتر میکنه
اینو میبینم تو نگات عشقمو بیشتر میکنه

 

خانوم گلم ناز دلم بشکنه باز ترک ترک
از پشت ابرای دلم یه بار دیگه بکش سرک
دلم میخواد ستاره ها همه بشن به نام تو
جونمو حاضرم بدم دنیا به بشه کام تو

***

دلم میخواد شب که میشه به شونه هات تکیه کنم
حتی تو وقتی ساکتی بشینمو نگات کنم
دلم میخواد شب که میشه به شونه هات تکیه کنم
حتی تو وقتی ساکتی بشینمو نگات کنم

خانوم گلم ناز دلم بشکنه باز ترک ترک
از پشت ابرای دلم یه بار دیگه بکش سرک
دلم میخواد ستاره ها همه بشن به نام تو
جونمو حاضرم بدم دنیا به بشه کام تو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,577
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,777
  • بازدید ماه : 2,777
  • بازدید سال : 72,827
  • بازدید کلی : 531,950
  • کدهای اختصاصی