loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 61 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Jamshid-Be-Zaher-Hame-Chi-Khoobe.jpg

 

به ظاهر همه چی خوبه به ظاهر خوبمو شادم ولی تو دلم آشوبه از اینکه دل به تو دادم
حقیقت داره این قصه منم مثه تو بیتابم منم شبا از این تقدیر با آرامش نمیخوابم
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی
نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
***
شاید نشون نده چهرم چیزی که تویه قلبم هست
جهانم بی الف شد رفت از اون روز که به تو دل بست
به ظاهر خوبم اما نه همه چی که به ظاهر نیست
یه بن بست مقصده خوبی برایه یه مسافر نیست
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی
نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی , نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا
تبه تنده پریشونی
نگو خوشحالو خوشبختی
تو حالم رو نمیدونی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,005
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,205
  • بازدید ماه : 3,205
  • بازدید سال : 73,255
  • بازدید کلی : 532,378
  • کدهای اختصاصی