loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Majid-Hoseinpoor-To-Ro-Mikham.jpg

 

وقتیکه به تو رسیدم دنیامو تو چشات دیدم
میخوام باشی تا ابد با من همه دنیامو زیره پاتا میریزم
چقد خوبه دل به تو بستم تا آخره عمرم عاشقت هستم
میدونی دوست دارم آرومم تو رو دارم میدونی بی تو میمیرم دنیامی از تو جون میگیرم
میدونی با تو خوشبختم وقتیکه دل به تو بستم
میدونی با تو زیبا میشه با من باش هرجایی همیشه
***
تویه تقدیرم اسمه تو حک شدم ببین حالم با تو عوض شد
دل به دل با من همسفر میشی زیره بارونم همدم میشیم
انگاری عشقو از چشات خوندم به نظر مردی از تو ممنونم
کاشکی میشد هم قسم باشیم تویه راهه عشق همیشه باشیم
میدونی دوست دارم آرومم تو رو دارم میدونی بی تو میمیرم دنیامی از تو جون میگیرم
میدونی با تو خوشبختم وقتیکه دل به تو بستم
میدونی با تو زیبا میشه با من باش هرجایی همیشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 4,697
  • بازدید سال : 57,314
  • بازدید کلی : 516,437
  • کدهای اختصاصی