loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Hootan-Honarmand-Bargard-Age-Misheh.jpg

 

ببین حاله منو مگه از این بدترم میشه
اگه بهم بگن دیوونم باورم میشه
آره دیوونه ام که فکه توام بعد از این همه مدت
تو با من چه کردی چقد باید بخورم حسرت
چرا تنهام گذاشتی منی که به فکرتم همیشه
طاقت دوریه تورو ندارم برگرد اگه میشه
***
کجا سرگرم شدی که من شدم فراموشت
چقدر تنگه دلم برایه تو و آغوشت
یادته گفتی یادم باشه غرور برایه ما معنا نداره
تو عوض شدی ولی من چی مگه حرفام لحنه تمنا نداره
چرا تنهام گذاشتی منی که به فکرتم همیشه
طاقت دوریه تورو ندارم برگرد اگه میشه
چرا تنهام گذاشتی , برگرد اگه میشه
ببین حاله منو مگه از این بدترم میشه اگه بهم بگن دیوونم باورم میشه
آره دیوونه ام که فکه توام بعد از این همه مدت تو با من چه کردی چقد باید بخورم حسرت
چرا تنهام گذاشتی منی که به فکرتم همیشه طاقت دوریه تورو ندارم برگرد اگه میشه
کجا سرگرم شدی که من شدم فراموشت چقدر تنگه دلم برایه تو و آغوشت
یادته گفتی یادم باشه غرور برایه ما معنا نداره
تو عوض شدی ولی من چی مگه حرفام لحنه تمنا نداره
چرا تنهام گذاشتی منی که به فکرتم همیشه طاقت دوریه تورو ندارم برگرد اگه میشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,890
  • بازدید ماه : 1,890
  • بازدید سال : 71,940
  • بازدید کلی : 531,063
  • کدهای اختصاصی