loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 56 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به این شومینه خاموش به این گلدون پژمرده
به گرد روی این آینه به قلبی که ترک خورده
به این تقویم بی تکرار به این روزای بی معنی
به این شبهای بی پایان نباشی پیش من یعنی
چقد جات خالیه اینجا چقد بی تو هوا سرده
کسی آخه شبیهت نیست چقد این لحظه نامرده
چقد جات خالیه اینجا چقد بی تو هوا سرده
کسی آخه شبیهت نیست چقد این لحظه نامرده

***

منو و بغض و کمی هق هق شبو گیتارو تنهایی
تجسم کردمت بانو تصور کردم اینجایی
صدای چیک چیک بارون صدای پای آشوبه
تو یک درصد تصور کن که شاید حال من خوبه
من این روزا با این فکرا دارم دلشوره میگیرم
از اینکه پیش من نیستی از این تنهایی میمیرم
چقد جات خالیه اینجا چقد بی تو هوا سرده
کسی آخه شبیهت نیست چقد این لحظه نامرده
چقد جات خالیه اینجا چقد بی تو هوا سرده
کسی آخه شبیهت نیست چقد این لحظه نامرده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,518
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,718
  • بازدید ماه : 2,718
  • بازدید سال : 72,768
  • بازدید کلی : 531,891
  • کدهای اختصاصی