loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 77 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

تو رفتی و اشکام نگاهم رو پوشوند

همه خاطراتت تو این خونه جا موند

یه دنیامو سوزوند کجایی که با تو

باز آروم بگیرم بهت گفته بودم نباشی میمیرم

از این دنیا میرم بیا این سکون و از این خونه کم کن

یکم عاشقم باش یکی باورم کن یا برگرد یا این که بکش راحتم کن

همه میگن این عشق یه دیوونگی بود

دلی که سپردم روی سادگی بود

دیگه رفت کسی که واسم زندگی بود

میگن عاشقت نیس که قلبت رو پس داد

برای همیشه من و بردی از یاد

تو رفتی یه کاری ازم بر نمیاد

***

تو نیستی و چشمام هنوزم به راهه

با این که میدونم کارم اشتباهه که عشقت گناهه

شاید باز دوباره به دادم رسیدی

شاید موندی با من خدا رو چه دیدی

نگو دل بریدی چی میشد که دستام تو دست تو باشه

کنارم بمون که دلم از خداشه 

آدم که از عشقش نمیشه جداشه

همه میگن این عشق یه دیوونگی بود

دلی که سپردم روی سادگی بود

دیگه رفت کسی که واسم زندگی بود

میگن عاشقت نیس که قلبت رو پس داد

برای همیشه من و بردی از یاد

تو رفتی یه کاری ازم بر نمیاد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,341
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,541
  • بازدید ماه : 2,541
  • بازدید سال : 72,591
  • بازدید کلی : 531,714
  • کدهای اختصاصی