loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 85 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دلم هوای مشهد و رضا رو کرده

دلم هوای اون همه صفا رو کرده

دلم هوای گنبد طلاتو کرده
دلم هوای مهربونیاتو کرده

امام رضا
امام رضا
امام رضا
امام رضا

 

غرق گناهم اومدم بازم ردم نکردی
بازم ردم نکردی
با دست خالی اومدم دستمو رد نکردی
دستمو رد نکردی

غرق گناهم آفا جون
بده پناهم آقا جون
میخوام بیام زیارتت
حرفایی دارم آقا جون

میشه که ضامنم بشی
پیش خدا امام رضا
بگی که زائره منه
اونو ببخش به من خدا

غرق گناهم آفا جون
بده پناهم آقا جون
می خوام بیام زیارتت
حرفایی دارم آقا جون

امام رضا
امام رضا
امام رضا
امام رضا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,704
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,904
  • بازدید ماه : 2,904
  • بازدید سال : 72,954
  • بازدید کلی : 532,077
  • کدهای اختصاصی