loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 80 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

 

من دیوونه تر شده قلبم با تو
تو دستمو بگیر تو دستاتو
نفسم نرو بیا تو

 

اگه میشه بیا پیشم فدای نگات میشم
بمون برام دیگه نرو
بی تو من دیگه خواب ندارم یه نگاه کن این ورو
عطرتو بزن حالا تا نفسم بیاد بالا با تو
وای چقدر حالم خوبه که با تو میشم بی قرار
عشق من
از تو قلب من دیگه اگه میشه بیرون نذار پاتو
حالا من کنارتم سر روی شونه هام بذار
عشق من

***

هرجایی تو بخوای من میام
میدونی که مهمی برام
با غم تو بارون میاد یه عاشق تورو میخواد

عطرتو بزن حالا تا نفسم بیاد بالا با تو
وای چقدر حالم خوبه که با تو میشم بی قرار
عشق من
از تو قلب من دیگه اگه میشه بیرون نذار پاتو
حالا من کنارتم سر روی شونه هام بذار
عشق من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,480
  • بازدید ماه : 1,480
  • بازدید سال : 71,530
  • بازدید کلی : 530,653
  • کدهای اختصاصی