loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 45 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Majid-Rostami-Ba-To.jpg

 

چند وقتیه که دلم داره باورش میشه حالا که پیش منی میمونی تا همیشه
چند وقتیه که چشام به جز تورو ندیده خبر نداری نگات امونمو بریده
با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام
تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو
تو که میخندی برام منم با تو میخندم اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم
با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام
با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام
***
تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو
تو که میخندی برام منم با تو میخندم اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم
با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام
چند وقتیه که دلم داره باورش میشه
حالا که پیش منی میمونی تا همیشه
چند وقتیه که چشام به جز تورو ندیده
خبر نداری نگات امونمو بریده
با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام
با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام
تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو
حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو
تو که میخندی برام منم با تو میخندم
اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم
با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام
با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 857
  • بازدید ماه : 4,195
  • بازدید سال : 56,812
  • بازدید کلی : 515,935
  • کدهای اختصاصی