loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 324 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دارم خسته می شم یه کاری بکن
تبر خورده ریشم یه کاری بکن
پر از التهاب زمستون شدم
نمی خوام جداشم یه کاری بکن
یه کاری بکن تا بتونه دلم
به این بی کسی زود عادت کنه
نگاهه تو می تونه با یک دروغ
خیالم رو از عشق راحت کنه
چقدر گرم صحبت شدم با چشات
که دیگه فراموش شده زندگی
نمی دونم از عشق درکم چی بود
که سهمم شده بی تو دیوونگی
یه کاری بکن تا نمیره دلم
تو می دونی دستام پره از حسرته
یه چیزی بگو تا من آروم شم
می دونم واست گفتنش راحته

من از ایده آل تو دورم
ولی همش سعی کردم شبیه تو شم
تو احساسمو تو چشام دیدیو
خودت خواستی به کسی چیزی نگم
پر از التهاب زمستون شدم
نمی خوام جداشم یه کاری بکن
یه کاری بکن تا بتونه دلم
چقدر گرم صحبت شدم با چشات
که دیگه فراموش شده زندگی
نمی دونم از.عشق درکم چی بود
که سهمم شده بی تو دیوونگی
یه کاری بکن تا نمیره دلم
تو می دونی دستام پره از حسرته
یه چیزی بگو تا من آروم شم
می دونم واست گفتنش راحته

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,733
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,933
  • بازدید ماه : 2,933
  • بازدید سال : 72,983
  • بازدید کلی : 532,106
  • کدهای اختصاصی