loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 133 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

تو که افتاده چشات

به نگاه گرمه من

فهمیدم عاشقتم

کاشکی باشی سهم من

تو کنارم هستی

تو که میشی نزدیک

با تو روشن میشه

این شبای تاریک

از خودم میپاشم

وقتی بی تو باشم

هر کاری کردم تا توی قلبت جاشم

دارم عاشقت میشم

زندگی با تو چقدر خوبه

لحظه های خوشی با تو

واسه این دیوونه آشوبه

دارم عاشقت میشم

زندگی با تو چقدر خوبه

لحظه های خوشی با تو

واسه این دیوونه آشوبه

***

از همون لحظه که تو اومدی تو زندگیم

فهمیدم عاشقتم با تموم سادگیم

تو کنارم هستی همه چی آرومه

به خودم میبالم اینکه اسمت رومه

با همه احساسم میگیرم دستاتو

این ته رویامه که بمونم با تو

دارم عاشقت میشم

زندگی با تو چقدر خوبه

لحظه های خوشی با تو

واسه این دیوونه آشوبه

دارم عاشقت میشم

زندگی با تو چقدر خوبه

لحظه های خوشی با تو

واسه این دیوونه آشوبه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,533
  • بازدید ماه : 1,533
  • بازدید سال : 71,583
  • بازدید کلی : 530,706
  • کدهای اختصاصی