loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Babak-Zarrin-Shart.jpg

 

هر لحظه دارم غرق تر میشم تو عمقه چشمایی که آبی نیست

من مست میشم تو شبه موهات با اینکه موهاتم شرابی نیست

تا خوابه تو چشمامو میگیره از هر چی بیداری گریزونم

گاهی یه جوری محو تو میشم که اسممو حتی نمیدونم

تو شرط بستی تا ابد دستات با دستهای من نمیسازه

یک روز عشقم باورت میشه یک روز قلبت شرطو میبازه

***

با اینکه تازه اومدی اما ساده همه حرفاتو فهمیدن

حس میکنم چشماتو میشناسم من عشقتو تو خوابهام دیدم

با بودنت آزاد تر میشم حسم تویه زندون نمیمونه

من قلبمو پیشه تو میذارم چیزی ازت پنهون نمیمونه

هر لحظه دارم غرق تر میشم تو عمقه چشمایی که آبی نیست

من مست میشم تو شبه موهات با اینکه موهاتم شرابی نیست

تا خوابه تو چشمامو میگیره از هر چی بیداری گریزونم

گاهی یه جوری محو تو میشم که اسممو حتی نمیدونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,040
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,240
  • بازدید ماه : 3,240
  • بازدید سال : 73,290
  • بازدید کلی : 532,413
  • کدهای اختصاصی