loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mohammad-Chenari-Parseh.jpg

 

یه سر به من بزن ببین پر از غمم تو این روزا که عشقه من نمونده با منم
ببین که بی تو من یه شهر ماتمم چیکار کنم بدونه تو منم یه آدمم
تمامه کوچه هارو پرسه میزنم چرا همیشه عاشقا قید عشقشونو میزنن
همیشه پیشتم همیشه فکرتم دروغ میگفتی اونکه عاشقت شده منم
بدونه من نرو تو این شبایه سرد به خاطر روزای خوبمون دوباره برگرد
دوباره برگرد ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو دوباره برگرد
دوباره برگرد ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو دوباره برگرد
***
یه سر به من بزن ببین پر از غمم تو این روزا که عشقه من نمونده با منم
ببین که بی تو من یه شهر ماتمم چیکار کنم بدونه تو منم یه آدمم
تمامه کوچه هارو پرسه میزنم چرا همیشه عاشقا قید عشقشونو میزنن
همیشه پیشتم همیشه فکرتم دروغ میگفتی اونکه عاشقت شده منم
بدونه من نرو تو این شبایه سرد به خاطر روزای خوبمون دوباره برگرد
دوباره برگرد ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو دوباره برگرد
دوباره برگرد ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو دوباره برگرد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,702
  • بازدید ماه : 1,702
  • بازدید سال : 71,752
  • بازدید کلی : 530,875
  • کدهای اختصاصی