loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 218 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دیگه هیچ حسی ندارم

به تو اون همه احساس

دیگه دل بریدم از تو

دیگه نیستم رو تو حساس

تو گذشتی از تمومه

لحظه های عاشقونم

چرا من نگذرم از تو

چرا دل بمونه با تو

***

دل شناخت تو رو آلوده ی بیمار توی دود و هوس

بمونم با تو که چی؟ حزب باد آهن پرست

نداره فرقی که تو کجا باشی با کی باشی

بی اهمیتی حالا با هرکی میخوای قاطی باشی

باش,کاش دنیا تاوون داشت واسه بی مراماش

از اون عشق خیالیت بگو مونده چی برا ما

عشقی که شده طاعون دل داغون

برو که بوی فراموشی گرفته دستامون

***

نمیخوام به خاطر تو چش رو آینده ببندم

میخوام وقتی که تو نیستی با همه بگم بخندم
دیگه هیچ حسی ندارم واسه ی از تو شنیدن

دیگه آرزوی من نیس یه روزی به تو رسیدن

دیگه هیچ حسی ندارم

به تو اون همه احساس

دیگه دل بریدم از تو

دیگه نیستم رو تو حساس

تو گذشتی از تمومه

لحظه های عاشقونم

چرا من نگذرم از تو

چرا دل بمونه با تو

***

اون روزا که از دروغات قصه میبافتی  واسم

 

من سکوت کردم به احترام مرگ احساسم

 

اون پسر که پر هیاهو بود حالا سر یه زیره

دلو عصب کشی کرده از یادت از درد نمیره

من یه مغرورم که حاضره تا ابد تنها باشه

ولی نباشه با کسی که کثافت سر تا پاشه

تا کی از عقده هات دیوارای این دل خط خط شه

تنهایی واسه کسی که با تو بوده لذت بخشه


 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 693
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,893
  • بازدید ماه : 1,893
  • بازدید سال : 71,943
  • بازدید کلی : 531,066
  • کدهای اختصاصی